Zde a na dalších stranách doplňků a úprav předkládáme naše vlastní úpravy pravidel nebo doplňky, o kterých si myslíme, že jsou ku prospěchu věci. Pokud není uvedeno jinak, jsou všechny doplňky a úpravy dílem mým nebo mých hráčů. Cokoliv se Vám zde líbí si polibosti používejte při hře.
Toto orientační vybavení na první úrovni je třeba ještě upravit o vybavení, které by měla postava mít vzhledem ke své minulosti a to, které si koupila dle svých prostředků.
Také je nutné vzít v potaz státní zřízení v daném kraji a rasu, ze které se postava rekrutuje. U kmenových společenství krollů nebo barbarů lze jen těžko předpokládat nějakou šlechtu. Tabulka původu ukazuje na vysoké postavení v rámci společenství, proto původ 8 bude v takové situaci nejspíše syn/dcera mocného a váženého náčelníka kmene.
Obecné dovednosti: na 1. úrovni získá hráč 2 body do libovolné obecné dovednosti, na každé sudé úrovni pak další 1 bod do libovolné obecné dovednosti.
Nový ceník stahuj nový ceník je založen na systému více měn a zároveň systému groše (stříbrné mince) a denáry/měďáky (stříbrno-měděné nebo měděné mince). Níže uvedená tabulka ukazuje přepočet zlaťáků na groše v sekci Majetek u původu postav.
Body | Zlaťáky | Groše | Poznámka |
0 | 1 | 12 | |
1 | 3 | 36 | |
2 | 10 | 120 | |
3 | 30 | 360 | |
4 | 100 | 1 200 | * |
5 | 300 | 3 600 | * |
6 | 1 000 | 12 000 | * |
7 | 3 000 | 36 000 | * |
8 | 10 000 | 120 000 | * |
* takto velký majetek je uložen v nemovitostech, cenostech nebo v bance či rodinném sídle
Starý ceník je založen na některých aspektech našeho světa (dražší zbraně) a ceny jsou oproti PPH/PPJ desetkrát menší u většiny věcí (postavy mají také desetkrát méně peněz a poměr je 1 zlaťák = 10 stříbrňáků = 1 000 měďáků).