Deník šíleného pána jeskyně

Úpravy, doplňky pro Dračí doupě Plus

Zde a na dalších stranách doplňků a úprav předkládáme naše vlastní úpravy pravidel nebo doplňky, o kterých si myslíme, že jsou ku prospěchu věci. Pokud není uvedeno jinak, jsou všechny doplňky a úpravy dílem mým nebo mých hráčů. Cokoliv se Vám zde líbí si polibosti používejte při hře.

Tvorba postavy

Vybavení dle původu

Anotace Orientační vybavení postavy na první úrovni podle bodů investovaných do Původu při tvorbě postavy.
  • 0 - nalezenec - otrhané šaty, trochu jídla v otrhaném šátku
  • 1 - sirotek - otrhané šaty, jídlo v šátku, přikrývka
  • 2 - z neúplné rodiny - obnošené šaty, jídlo ve vaku, přikrývka, zrezlý nůž
  • 3 - z pochybné rodiny - obnošené šaty, jídlo ve vaku, přikrývka, nekvalitní nůž, nekvalitní zbraň (nikoliv kuše, meče)
  • 4 - ze slušné rodiny - zánovní šaty, jídlo v malém batohu, spací vak, nůž, neželezná zbraň (nikoliv kuše, meče)
  • 5 - z dobré rodiny - nové šaty, jídlo v malém batohu, spací vak, dýka, zbraň, prošívaná zbroj
  • 6 - z velmi dobré a vlivné rodiny - zdobené šaty, spací vak, jídlo ve velkém batohu, dýka, zbraň, štít, kožená zbroj, osel
  • 7 - šlechtic - honosné šaty, plášť, spací vak, velký batoh s jídlem, dýka nebo tesák, dvě zbraně, štít, tažný kůň, pobíjená zbroj
  • 8 - šlechtic z dobrého rodu - honosné šaty + záložní šat, plášť, jezdecký kůň s jezdeckým vybavením, spací vak, velký batoh s jídlem, dýka nebo tesák, dvě zbraně, štít, kroušková zbroj

Toto orientační vybavení na první úrovni je třeba ještě upravit o vybavení, které by měla postava mít vzhledem ke své minulosti a to, které si koupila dle svých prostředků.

Také je nutné vzít v potaz státní zřízení v daném kraji a rasu, ze které se postava rekrutuje. U kmenových společenství krollů nebo barbarů lze jen těžko předpokládat nějakou šlechtu. Tabulka původu ukazuje na vysoké postavení v rámci společenství, proto původ 8 bude v takové situaci nejspíše syn/dcera mocného a váženého náčelníka kmene.




Obecné dovednosti: na 1. úrovni získá hráč 2 body do libovolné obecné dovednosti, na každé sudé úrovni pak další 1 bod do libovolné obecné dovednosti.

Nový ceník stahuj nový ceník je založen na systému více měn a zároveň systému groše (stříbrné mince) a denáry/měďáky (stříbrno-měděné nebo měděné mince). Níže uvedená tabulka ukazuje přepočet zlaťáků na groše v sekci Majetek u původu postav.

BodyZlaťákyGrošePoznámka
0112
1336
210120
330360
41001 200*
53003 600*
61 00012 000*
73 00036 000*
810 000120 000*

* takto velký majetek je uložen v nemovitostech, cenostech nebo v bance či rodinném sídle

Původ postav

Nové obecné dovednosti

Upravené obecné dovednosti

Zkušenosti

Starý ceník je založen na některých aspektech našeho světa (dražší zbraně) a ceny jsou oproti PPH/PPJ desetkrát menší u většiny věcí (postavy mají také desetkrát méně peněz a poměr je 1 zlaťák = 10 stříbrňáků = 1 000 měďáků).


Další části:

Nové obecné dovednosti

Upravené obecné dovednosti

Bojovník

Hraničář

Čaroděj

Theurg

Kněz

Zkušenosti

Úvodní stránka
Aktuality
 Dračí doupě
   Deník PJ
 Společenství
 Herní Svět
 Naše tvorba
 Úpravy pravidel
    Odkazy
  Vzkazník
              Zpět